28 Nisan 2014 Pazartesi

Muğla Özgür Yazılım Semineri - 2014

Bu yıl yine Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'nde özgür yazılımlar hakkında konuşmak için gittik. İlk konuşmayı Necdet hoca yaptı. Sonrasında ben "Bilgisayar Mühendisliği Öğrencilerine Tavsiyeler" konulu bir sunum yaptım. 4 yıl boyunca karşılaştığım şeyleri ve nasıl yapsak daha iyi olacağından bahsettim.

Konuşma sırasında birkaç yeri atlamışım. Eksik kaldığını düşündüğüm yerleri ara verdiğimizde arkadaşlarla bir araya gelerek konuştum. Benim bahsetmediğim yerlerden Doruk Fişek benden sonraki sunumunda bahsetti. Atladığım alt başlıklar kendimizi geliştirmeyi sadece iş imkanı olarak görmemek, yapacağımız işte heyecanlı olmak, severek çalışmak ve birkaç şey daha. Heyecanlı olmak kısmını ise konuşurken uygulamalı bir şekilde gösterdim bence :) Sunumun slaytlarına buradan ulaşabilirsiniz.

Aybüke ve Gülşah birlikte çekirdeğe katkı sürecinden bahsetti. Aslında daha çok git kullanımından bahsettiler.

Muğla'da üç gün kaldık. Esra ve ailesi hepimizi evinde misafir etti. Hafta sonu Aydan, Simge ve Merve geldiler. Bol bol gezdik, eğlendik ve ilk vine videomuzu çekmiş olduk :). Aslında her şey Aybüke'nin kaza ördek demesiyle demesiyle başladı. "O ördek değil kaz" konulu videomuza buradan ulaşabilirsiniz.

Bu dönem çok sıkılmıştım benim için çok güzel bir etkinlik ve devamında tatil oldu. Esra'ya bizi evinde misafir ettiğinden, Necdet hoca ve Enis hocaya etkinliği düzenlediklerinden çok teşekkür ediyorum.

Bunlar da etkinlikten birkaç kare :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder